Welkom bij Stichting de Gouden Handen

Stichting de Weggeef-hulpwinkel de Gouden Handen is al ruim 4 jaar actief . Heeft ten doel:  Een concrete bijdrage te leveren aan het verminderen van armoedeproblematiek in Maastricht en (Zuid Limburg) en het bevorderen van het welzijn van mensen.

HEB JE HULP NODIG?

Voor wie is de weggeef-hulpwinkel?

Wij helpen inwoners van Maastricht (Zuid-Limburg) die moeite hebben om rond te komen. Dat kunnen minderbedeelde gezinnen zijn. Maar ook zeker de vergeten doelgroep de stille en werkende armen. Of mensen die nergens anders terecht kunnen voor hulp , de mensen die tussen wal en schip zijn beland. Wij helpen je met spullen, zoals kleding, linnengoed en verzorgingsproducten. Of je kunt bij ons terecht voor advies en een kop koffie.

Wat kunnen we voor je doen?

Heb je een indicatie van jouw hulpverlener, maatschappelijk werker of de sociale dienst? Dan helpen wij je graag. Je mag dan een aantal spullen uitkiezen uit onze winkel. Hoeveel je mag uitkiezen hangt af van jouw indicatie. Let op: zonder doorverwijzing van jouw hulpverlener kunnen we je niet helpen. We controleren regelmatig of de indicatie nog geldig is.

Wat mag je uitkiezen?

We hebben kleding en schoenen voor dames, heren en kinderen. Daarnaast hebben we ook linnengoed, zoals handdoeken en dekbedovertrekken. Uitgifte van baby luiers , voeding etc. Ook krijg je hier verzorgingsproducten zoals douchegel, shampoo en maandverband. Op sommige spullen, zoals voedsel, zit een beperking. Hierover vertellen we je graag meer in de winkel.

Hoe vaak mag je langskomen?

Wij zijn geopend op dinsdag en vrijdag van 10.00 uur – 12.30 uur. Je bent welkom op allebei de dagen. Je mag alleen spullen uitkiezen voor degene die de indicatie hebben. Dus niet voor je familie of vrienden. Zo houden we het eerlijk en kunnen we zoveel mogelijk mensen helpen.

Je bent ook welkom voor advies of een gezellig praatje. De koffie staat klaar!

Ons Motto: Geef wat je ontvangt , ontvang wat je krijgt , waardeer wat je hebt.

Samen maken we het verschil.

Ons bezoekadres: Toustruwe 5, 6218 XX , Maastricht west Malberg. Openingstijden: Dinsdag en Vrijdag van 10.00 u / 12.30 u.